Kategóriák
    Termékek

    Gyakran ismétlődő kérdések

    1. Hogyan adhatom le a rendelésemet?

    Válassza ki a WEBSHOP menüpontban a megvásárolni kívánt termék(ek)et, majd adja meg a megvásárolni kívánt mennyiséget és kattintson a KOSÁRBA TESZ gombra! Ekkor megjelenik a kosárba (jobb felső sarokban kosár) ikon, az Ön által kiválasztott termék a hozzá tartozó mennyiség és ár, mely minden esetben a Bruttó vételárat jelöli! A kosár tartalma oldalunkon bármely menüpontból azonnal elérhető! Helyezze ugyan így a megvásárolni kívánt többi terméket a kosárba!

    A fizetési mód kiválasztása után, pontosan töltse ki a szállítási és (ha nem azonos a szállítási adatokkal) számlázási adatokat! A Megjegyzés rovatban a rendelésével kapcsolatos kéréseit, észrevételeit teheti meg, amelyek megjelennek rendszerünkben a rendelés leadását követően! Miután kitöltötte a szükséges adatokat a KÖVETKEZŐ LÉPÉS gombra kattintva ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve a megvásárolni kívánt terméket(ket). Ezt követően a rendelés leadása gombbal véglegesítheti a vásárlását! Ekkor automatikus visszajelzést kap a képernyőn, "Köszönjük" felirattal és a rendelési azonosítóval. Ezzel egyidejűleg regisztrált e-mail címére egy visszaigazoló e-mailt küldünk.

    A webshopban található termékek kiválasztása, megvásárlása esetén a termék adatlapján található írásos információk, illetve a visszaigazolásban szereplő, adott termékre vonatkozó adatok a mérvadóak.

    Amikor munkatársunk jóváhagyta rendelését, a regisztrált e-mail címére egy üzenetet kap, amely tartalmaz minden fontos információt és teendőt, illetve egy előszámlát, ami megerősíti a vásárlás tényét. A megrendelt áru feladásakor szintén kap egy e-mailt, amely tartalmazza a feladott csomag számát és a csomag tartalmához tartozó számlát, és azt igazolja, hogy a megrendelt csomag átadásra került a futárszolgálatnak.

    A csomag feladásáról szóló üzenet - mely tartalmazza a végszámlát is - megérkezését követően másnap délután 18-ig, azaz 36 órán belül az áru kiszállításra kerül. A pénteken és ünnepek előtti napon feladott csomagok az ünnepnapot követő munkanapon kerülnek kiszállításra! A szállítás pillanatnyi helyzetéről a csomag átvételéig bármikor tájékozódhat az e-mailben található csomagszám megadásával!

    Az oldalunkon történő bejelentkezése után a menüpontban tájékozódhat megrendelései feldolgozásának állapotáról vagy további részleteiről!

    Ha sérülést vagy külső behatolás nyomát észleli a csomagoláson, kérjük azonnal ellenőrizze, hogy a felszámított termékek valóban megtalálhatóak-e a csomagban és épp állapotban vannak! Hiány vagy probléma esetén, - ha nincs rajta kárjegyzőkönyv - azonnal jegyzőkönyveztesse a futárral, majd mihamarabb egyeztessen cégünkkel az alábbi telefonszámon: +36 1 477 0080. A szállításból eredő hiány vagy sérülés esetén csak kárjegyzőkönyv ellenében tudja cégünk az ön reklamációját a futárszolgálattal szemben érvényesíteni!


    Ha szeretné megtekinteni a kosara teljes és részletesebb tartalmát, akkor kattintson az oldalon található jobb felső kosár ikonra, majd a lennyiló menüben a teljes lista feliratra! Amennyiben tovább szeretne vásárolni, kattintson a VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA gombra. Miután az összes megvásárolni kívánt terméket a kosárba helyezte, kattintson a PÉNZTÁR gombra, majd jelölje ki az Ön számára legkedvezőbb fizetési módot.

    2. Hogyan tudok fizetni?

    A rendelés véglegesítését követően háromféle fizetési mód közül választhat:

    1. ·      Utánvétes fizetés (plusz költség 490 Ft)

    Amennyiben az utánvétes fizetést választotta csomagját utánvétellel küldjük a GLS Futárszolgálattal a megadott szállítási címre. A GLS futárnál bankkártyával és készpénzzel egyaránt fizethet a csomag átvételének időpontjában. A csomag feladásáról értesítő e-mailt kap, mely tartalmazza a csomagszámot. Csomagszám alapján bármikor tájékozódhat a szállítás pillanatnyi állapotáról a https://gls-group.com/HU/hu/home oldalon. Kérjük, hogy a futárszolgálat munkájának megkönnyítése érdekében, olyan címet adjon meg szállítási címnek, ahol napközben Ön vagy olyan személy tartózkodik, aki jogosult átvenni a csomagot.

    Utánvét Összege

    Díja

    20.000 forint felett

    ingyenes

    20.000 forint alatt

    1990


    1. ·      Bankkártyás fizetés SimplePay-en keresztül (nincs plusz költség)

    Bankkártyás fizetés esetén a rendelés elküldését követően a rendszer automatikusan átirányítja a SimplePay oldalára.

    Tudomásul veszem, hogy a Milipol Zrt. (1089 Budapest, Elnök utca 1.) adatkezelő által a https://milipol.hu/webshop felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: [Kereskedő által továbbított adatok megnevezése]. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff 


    1. ·      Személyesen az üzletünkben

    Amennyiben, megrendelésében a személyes átvételt jelöli meg, akkor 10 munkanap áll rendelkezésére, hogy a megrendelt árut személyesen átvegye és a vételárát a helyszínen kiegyenlítse.

    Bolt címe: 1089 Budapest, Batsányi utca 1. szám 

    NYITVATARTÁS:

    Hétfőtől-Péntekig: 9-16 óráig

    Szombat-Vasárnap: Zárva

    3. Mi történik téves megrendelés esetén?

    Amennyiben rendelését tévesen vagy hibásan adta le, azt a leadást követően e-mailben az webshop@milipol.hu címen vagy a +36 1 477 0080 telefonszámon személyesen mondhatja le, munkaidőben a csomag feladása előtt bármely következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék beérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

    4. Hogyan küdhetem vissza a megrendelt terméket?

    Lásd visszáru leírási menüpont