Kategóriák
    Termékek

    Visszáru

    Visszaküldés és Visszatérítés

    Hogyan küldhetem vissza a terméket?

    Visszárut a csomag átvételétől számított 14 naptári napon belül van lehetőség visszaküldeni.

    Visszáru szándékát a visszaru@milipol.hu e-mail címen jelezze. Az e-mailben mindenképpen tüntesse fel a vásárlás dátumát, a rendelési számot, a megvásárolt termék cikkszámát és megnevezését, a vásárolt termék bruttó árát, a visszáru okát, valamint bankszámlaszámát, amelyre az összeget visszautalhatjuk.  Mellékletként minden esetben csatolja a vásárlást igazoló számlát.

    Visszáru küldésének lehetőségei:

    -Ingyenes visszavét az üzletbe (1089, Budapest, Elnök u.1; H-P 9-16 óráig),

    -kérheti, hogy visszáruját rajtunk keresztül a GLS futár vegye fel , ebben az esetben a visszaszállítási költsége (1.990 Ft) levonásra kerül a visszautalásra kerülő termék/termékek árából. Ha ezt a lehetőséget válassza, meg kell adni, hogy hova küldjük a futárt csomagért (név, cím, telefonszám és e-mail cím; címet csak ebben a formátumban tudunk elfogadni: irányítószám, város, utca, házszám és amennyiben társasház, emelet és ajtó).

    -más futárszolgálaton keresztül is feladhatja nekünk a visszaküldésre kerülő terméket/termékeket az alábbi címre:

    1089 Budapest, Elnök utca 1.

    A visszaküldeni kívánt terméket/termékeket mindig jól csomagolja be, hogy azok ne sérüljenek a szállítás során, továbbá a termék mindig eredeti címkével és számlával együtt érkezzen meg hozzánk. A szállítás során sérült, címke nélküli termékeket nem áll módunkban visszavenni.

    Mi történik a visszaküldött termékekkel, miután már visszaküldtem nektek?

    Miután a megfelelő csomagolásban visszaküldte nekünk a terméket a GLS-en vagy egy másik, Ön által választott futárszolgálaton keresztül, a csomag útnak indul hozzánk. A beérkezett termékeket először kicsomagoljuk és azonnal nyilvántartásba vesszük, hogy a pénzvisszatérítés elindulhasson. A visszaküldött termékeket gondosan átnézzük, amennyiben azok sérülten vagy foltosan érkeznek vissza hozzánk, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

    Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?

    Nem, egy visszaküldött termék közvetlen cseréjére nincs lehetőség. Amint az Ön által visszaküldött termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük az állapotát, indul a jóváírás arra a számlára, amelyet Ön megadott. A másik méretet pedig – amennyiben elérhető – külön meg tudja rendelni.